13:40 урок образотворчого мистецтва. Урок 8 Тема. Фантастичний пейзаж | |
Урок 8 Тема. Фантастичний пейзаж Мета: закріпити навички малювання пейзажу; знаходити кольорові рішення; познайомити з репродукціями картин Сергія Крайнєва « За межею», Чжана Шихуна « Фантастичний пейзаж», М. Чюрльоніса « Створення світу»; розвивати фантазію, творчу уяву, окомір, почуття композиції; виховувати інтерес до образотворчого мистецтва; формувати художній смак при добірці кольорів. Тип уроку: комбінований. Обладнання: репродукції картин, альбом, простий олівець, акварельні чи гуашеві фарби. Хід уроку І.Організаційний момент ІІ. Актуалізація опорних знань учнів Бесіда Що ми називаємо пейзажем? ІІІ. Мотивація навчальної діяльності Пейзажі, як правило відображають навколишній світ, а ми сьогодні будемо вчитися малювати фантастичні пейзажі. Будемо зображувати ніким не бачені краєвиди, дивовижні споруди, незвичайні рослини і тварини. ІV.Пояснення нового матеріалу. 1.Бесіда. Уявіть себе космонавтами, які щойно прилетіли на далеку невідому планету. Яким кольором можна зобразити її небо, землю, скелі, сонце? Робота над формуванням термінів. Фантазія( від грец. – уява) – мрія, те, що не існує в реальному світі. 2. Розгляд фантастичної рослинності(С. Крайнєв « За межею», Чжан Шихун « Фантастичний пейзаж», Євген Лещенко « Визріваючі кручі» - Чи є щось спільне між земним і фантастичним світом природи? Обгрунтуйте свою думку. Погляньте на будинки фантастичного міста ( Чже Чхоль Парк « Спрямовані в небо») -Чи здивували вас фантастичні споруди? 3. Ознайомлення з картинами М. Чюрльоніса « Створення світу» V. Практична діяльність учнів. Учні створюють композицію « Фантастичне місто» VІ. Підсумок уроку. Домашнє завдання. Пофантазуйте якими кольорами можна зобразити природні явища на далеких планетах?
| |
|
Всього коментарів: 0 | |